En stackars Indier råkade ut för min värsta mardröm!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3052310.ab
HUA! jag ryser bara jag tänker på det!

men i alla fall.. jag skriver just nu på mitt senaste kapitalist inköp. nämligen en sprillans laptop!
det känns väldans fräscht med windows vista måste jag säga.. massa roliga funktioner som man hela tiden överaskas av.
exempelvis en ball klocka!!

sen har själva datorn en inbyggd kamera också.. så nu kan folk få privilegiet att webcamma med mig! woop woop!
det enda jobbiga med en ny dator det är ju att föra in allt skit som man inte kan leva utan.. det är livs viktiga program som.. uTorrent, winamp, ventrilo, VLC media player osv osv listan fortsätter i en liten oändlighet.. och avslutas sedan med 150gb med musik!!

det enda jävliga är att jag inte fattar hur jag kommer åt nätverket utan att behöva göra det trådlöst..
att ansluta trådlöst gick liksom hur enkelt och smidigt som hellst.. men nu när jag inte vill göra det utan jag vill ansluta med en nätverks kabel via routern så går det fan inte..

detta resulterar i att all min jävla musik kommer ta cirka 25 timmar till innan det är klart.. och då har jag endå haft den i gång i cirka 8 timmar redan.. allt enbart för att jag kommer upp i en max hastighet av 1mb/s via det trådlösa som högst..


aja jag antar att det är ett litet lyxproblem som jag har här men det är ack så irriterande


oj nu ser jag på den fina klockan att timmen är slagen och ennu ett dygn har avslutats. denna gång med ett leende på läpparna istället för ett herpes utslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0