Ge grabben en medalj istället för straff

http://www.metro.se/se/article/2008/08/07/01/3427-57/index.xml


Han kom på en grym ide. det hela är simpelt. det går ut på att lura sexköpare att dom ska få titta på minderåriga småflickor
bara dom ger ut deras konto nummer OCH kod.

tydligen så gick några kåta idioter på det här och fick sina konton tömda.


personligen så tycker jag att sånt lurendrejeri är sånt som man inte borde kunna anmäla. helt och hållet på grund av sin egen blåögdhet och dumhet!

exemplvis dom beryktade "Nigeria breven" där folk får ett email om att de måste ge ut sitt konto nummer för att nån rik neger ska kunna föra över pengar via ens konto.  nu är det ju så att den här nigerianegern antagligen inte äns är en neger från nigeria. utan bara en ful fisk som är ute efter att stjäla pengar från blåögda puckon med internet uppkoppling.


jag tycker man ska införa ett statligt internet körkort innan man får ge sig ut på world wide web.
det hela går ut på att användaren får prova på internet i ett dygn. samtidigt som han ska utsättas för ett antal mail och flera popup fönster medans han brukar datorn.

sen måste personen i fråga trycka på nej på allt som han inte ska trycka ja på. exemplevis:

"Hej jag heter Lisa och är 15 år. visst börjar jag bli riktigt het för min ålder?
Tryck på länken om du vill se mer ;)

PS. för att kunna lita på dig så måste jag ha ditt konto nummer din jävla snuskhummer"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0