Kontakt annons

Vilket extremt bra tillfälle du har unga kvinna i ålder "pubis på vagoon till första varnings signal inför klimakteriet"

Om du skulle ha turen att ha mig som pojkvän eller varför inte hemlig älskare på sidan om, då skulle du få en väldigt trevlig man i sina bästa år (hoppas jag endå inte).
Jag har massor med fördelar som jag kan dra upp. men det kan man ju inte avslöja såhär på en gång utan det fina med mig det upptäcks efter några veckors intimt förhållande. men jag kan ge lite smakprov till dig för att få dig intresserad!!

först och främst så har jag väldigt bra musik, film och serie smak.
jag är än extrem allätare av musik så jag kommer nog garanterat att gilla vad du nu kan tänkas lyssna på utan tvekan!
jag gillar filmer, både dyrt producerade hollywood rullar men även smalare film som alla kanske inte hört talas plus att jag gillar även grymma B splatter filmer som du hellst av allt önskar att du aldrig äns sett. men du kommer nog lära dig att älska dom såsom jag gör.

vad gäller trohet så är jag en extremt trogen människa, främst då pågrund av att jag alltid får ge mig efter ett begränsat utbud då jag kan utge lite avsmak på det motsatta könet vid första observationen. men när man väl lär känna mig så inser du att jag verkligen är nått för dig!

en extrem fördel är att jag är en sån extrem toffel åt alla jag känner (eller som jag skämtsamt kallar det "tjänar" )
jag är den som åker över hela staden för att låna ut en sovsäck som du ska ha på en övernattning, eller varför inte kliva upp extremt tidigt på morgonen för att skjutsa dig på jobbet, och sedan självklart hämta också ifall du skulle önska det.
Jag kan mer eller mindre begå brott för att behaga dig.  gränsen går väl kanske om det kommer en rival som antingen är större, snabbare eller mer utbildad i kampsort än vad jag är.

sysslorna i hemmet kan vi dela demokratiskt.
du kanske gillar att laga mat. (det gör jag också, men det blir ofta fel). medans jag ÄLSKAR att diska!
du kanske gillar att damsuga? jag kan skura!!
du tycker att tvätta är det värsta som finns? jag skuttar ner i tvättstugan på rent nöje!

du behöver inte köpa en enda dryck eller matbit när vi är ute tillsammans för jag är väldigt gentlemanna mässig som gärna betalar utan sura pikningar, men om du har värdigheten att betala själv så är det självklart inget problem. jag sväljer min stolthet lika enkelt som jag sväljer en klunk dr. pepper.

gillar du resor? då åker vi till London, bor på ett skönt hotell och träffar lite folk där som jag lärt känna.
en weekend resa helt oplanerad till Rom? ja varför inte. pengar är till för att brukas inte för att sparas i en skatt kista som värsta bergatrollet!


helt enkelt är jag det där säkra kortet som du längat efter hela tiden!
men du ska veta att i alla kortlekar så finns det en joker så du får vara beredd på att nästan vad som hellst kan hända.
inte en dag blir den andra lik jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag döööööör, vart får du allt ifrån! Fan du är ju Mcdreamy, hahaha

2008-08-05 @ 23:32:53
URL: http://fucktwat.blogg.se/
Postat av: Sarah

Nu är del 4 av min novell "Dödslängtan" publicerad. Gå gärna in på min blogg, läs och kommentera! :)

2008-08-06 @ 00:04:17
URL: http://sarahsofie.blogg.se/
Postat av: Charles

Fan vad du saknar mig!

2008-08-06 @ 00:47:14
URL: http://duleenmachine.blogg.se/
Postat av: Jesper

du inser väl att när du läser det här så inser du vad du går miste om challe!

2008-08-06 @ 01:09:49
Postat av: Mariell

Haha, kontaktannonsen.

2008-08-16 @ 15:05:25
URL: http://cupida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0