Livets Lekpark med målet utsatt med snitslad bana.




Ja visst är det så det funkar va?
allt ska vara så jävla kul hela tiden. men ja som vanligt så slutar det med schyssta köttsår eller liknande.

tycker att den här bilden kan få sammanfatta hela mitt liv på något vis.  har skit trevligt varenda gång förutom när man väl kommer fram till slutet. då börjar det svida till. då är det helt plötsligt trist. blodet liksom rinner sådär okontrollerat så man vet inte om man ska ropa på hjälp eller spara på energin genom att vara tyst.


igår var det iaf trevligt för en gångs skull. men jag köpte nog fel sorts öl för de verkade inte vara så mycket uppåt tjack i dom. blev lite loj och lurig sådär.  vilket i sin tur är bra. så man slipper vara full och skränig och irriterande.


VI KAN KALLA TIMBUK FÖR JULKLAPPS RIMMAR KUNGEN!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag tävlar mot min syster om vem som får flest besökare idag. Hjälp mig att vinna! Tack ! :)

2008-08-01 @ 12:37:42
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Magda

Klockrent bild

2008-08-01 @ 16:13:29
URL: http://fucktwat.blogg.se/
Postat av: Anonym

*Klockren

Sku behöva gå svenskakurs på Komvux

2008-08-01 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0