Mitt nya hem

Det var en gång en svensk, en tysk, en spanjor och en kines.
som allihop bodde i en korridor i umeå.

nej det är ingen rolig historia det här utan det är  blodigt allvar.
nämligen mina korridorsgrannar. väntar spänt på att köra lite möten om städveckor och sådant på knackig engelska.
Men det är skönt med lite mångfald i allafall.

Vi i klassen har börjat lära känna varandra lite nu under preppmatte veckan. Jag känner mig rätt trygg och det finns inte allt för många idioter, men väldigt många sköna orginal.
ikväll vankas det saftbrännboll som antagligen kommer sluta i total katastrof och misär för alla inblandade.
men det finns inget bättre sätt att lära känna folk på som en rejäl dyngfylla.
senare i veckan blir det ÄMPPOS som tydligen ska vara en rätt grisig sittning med mycket ärtsoppa och mycket PUNSCH!


på återseende.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jesper du vet väl att du blir dålig på ärtsoppa fast det kanske smakar bättre med punch till

2008-08-26 @ 18:36:49
Postat av: mamma

punsch

2008-08-26 @ 18:38:28
Postat av: Charles-Ingvar

Fjärtsoppa

2008-09-03 @ 22:38:48
URL: http://duleenmachine.blogg.se/
Postat av: Charles-Ingvar

UPPDATERA DÅ!

2008-09-19 @ 12:01:46
URL: http://duleenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0