oi!

har inte skrivit något dom senaste dagarna.
främst då jag inte riktigt har haft något att skriva om eftersom att all min vakna tid mer eller mindre har gått åt till jobb.

men nu börjar det iaf brinna i knutarna inför min kommande flytt. lite lustigt det där då det verkar som att det är omåttligt populärt att flytta till umeå nu för tiden.

åt en trevlig middag med john igår som var både god och berusande. jag måste slå slag i saken och lära mig mer om whiskeyns ädla konst. ska nog dedikera några timmar vid google och wikipedia för lite teoretiska kunskaper. och kanske eventuellt besöka det lokala systembolaget för de praktiska kunskaperna som kan behövas.

tror jag avslutar den här posten med ett litet youtube klipp.
jag presenterar er en liten låt då The Hellacopters gör en covern på Sent en Lörda kväll av Nationalteatern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0