Bättring påväg



jag har fallit i en fälla tror jag. den så kallade häva ur sig skit fällan. min blogg är ett kaos. ingen vill läsa kaos. det ser ut som att det enda jag gör på min lediga tid är att surfa runt på internet för att hitta grejjer att länka på min blogg.
tyvärr så är det ju nästan sant men jag gör en hel del massa annat också. så jag vill inte att folk ska ha den bilden av mig.

 jag tror det är något som jag har lidit av i hela mitt liv endå. jag svarar ofta i dåligt formulerade svar, speciellt då jag själv tycker att det är uppenbart. vilket i sin tur leder till att mitt svar liksom inte beskriver denna uppenbara sak så värst bra.

Det är ett typiskt tenta problem jag har haft under naturtekniska basåret. jag har liksom alltid mer eller mindre snubblat över G gränsen samtidigt som jag endå fått poäng på varenda fråga. detta beror ju då främst på att jag inte beskriver saker fullt ut utan liksom förväntar mig att alla ska tycka att det är helt uppenbart med den aktuella frågan.


så från och med nu blir det välskrivna blogg meddelanden, såvida det inte är något EXTREMT ballt som jag måste visa. men i övrigt så blir det samlade tankar och reportage ur mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0