dags att köpa laptop

ja ni hörde rätt. jag är på jakt efter en bra bärbar dator!

enda problemet är ju att det är en total jävla djungel och eftersom jag har noll koll på detta så känns det som att jag bara trevar i mörkret.

man vill ju gärna ha något som är snabbt och smidigt, en dator som inte bråkar och ställer till.
jag vill kunna se på en film och sådant utan att den bryter ihop. vill kunna spela lite spel då jag har tid över (finns alltid tid över) utan att få PSYKBRYT


samtidigt får ju fanskapet inte kosta multum, men å andra sidan så är det ju värt att investera i en liten värsting.



har varit inne och kollat på lite sidor såsom komplett.se och liknande men jag blir bara förrvirrad av allt snack om touchpads, fingeravtrycks läsare (SRLSY) och massa annat som jag har noll koll på.

varför kan det inte bara stå typ:
Bra dator som går som en klocka!
bra skärm och pigg som en lärka.

hellst av allt skulle jag velat ha lite saftiga recensioner men icke.

snälla bullen hjälp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0