Mer blogg åt folket!

Hej mitt namn är Jesper Nilsson. 
och här kommer jag att klämma ur mig diverse grejjer som jag vill dela med mig till andra människor
det kommer att vara allt från youtube klipp till dumma tidningsartiklar eller helt enkelt nått bisarrt som jag upplevt under dagen.



just nu händer inte mycket i mitt liv förutom att jag håller på att fixa inför min kommande Umeå flytt.
ser verkligen fram emot att få flytta in i en trång studentlägenhet och få dela köket med 10 andra personer!

det enda som man kan hoppas med detta är att man inte hamnar med ett gäng socialt handikappde människor som jag.
extremt jobbigt i längden då man har människor som helt enkelt inte kan föra sig i dom enklaste sociala situationer och alltid måste försöka utmärka sig ofta med ett resultat som är direkt spegelvänt emot vad som personen i fråga väntade sig att få.

jag tror jag avslutar mitt första inlägg med ett av de bästa citaten jag sett på länge


”Jag försökte vara trevlig, men hon mopsade upp sig” - Anders "Engladräparn" Eklund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0