Så kan man bocka av selångersån också.

att man inte blött ner sig i den är innan igår är ju helt fantastiskt.

det var rätt skönt i vattnet där i vår frigjorda nakenhet. men den som uppskattade det mest var damen och herren på båten som tittade storögt när vi dök från kajen. utlämnad i bara mässingen. storögt stirrande. avundsjukt.


vattnet var varmt om än lite slemmigt på det hela ett bra avslut på en fin kväll



batman! levde faktist upp och bockade av alla mina förväntningar.
Jokern var brutal och inte en mespropp. batman var osäker och harvey dent var kluven.

skulle lätt kunna se om den filmen varje dag i resten av mitt liv. och nu mina vänner får vi helt enkelt bara gå och längta tills dom spelar in en ny film. personligen skulle jag vilja se The Penguin eller The Riddler som skurkar i nästa rulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0