Bli aldrig som mig, bli värre!

dammade av calculus ikväll. börja ladda lite inför omtentan som kommer mer eller mindre direkt efter Skottland.
rätt hardcore av mig som läser 3 kurser samtidigt som jag drar iväg en vecka utomlands.
kommer antagligen ångra det på ett eller annat sätt men det kommer nog vara så sjukt värt det endå.


hur som hellst så är jag mer förberedd inför omtentan av analys tvåan nu endå.
jag har gjort en liten punkt lista med grejjer som jag vet kommer kunna komma på tentor, och ordnat upp ett litet system så jag ser vad som behövs pluggas extra på.

jag har aldrig riktigt gjort såhär inför en tenta förut så om det här går hem så har jag tagit ett stort steg i min obefintliga studieteknik.




Annars har det knarkats hund hela veckan. Bob Hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0