Charliene made me do it.

okej vi startar upp skiten igen då.
jag är ju endå en trevlig prick som brukar ha lite kul grejjer att skriva om.


det kan väl nämnas att jag drog en spontan fylla ikväll och jag förbannade mig för att det är så få i min närhet som kan kalla sig studenter.
seriöst hur svårt kan det vara.. kårhuset har ju alkoholtillstånd av en anledning.
jag blir så arg och människor är så jävla "finger-knäpp" ologiska.

förövrigt har jag äntligen börja komma ur mitt håkan hellström / broder daniel musikträsk.
det är progg och vänstervriden musik från 60-70 talet som gäller.
Pugh, Ola, Hoolabandoola, NATIONALTEATERN är det som snurrar på nu.



för att bli lite privat så börjar jag känna mig lite desperat och imorgon ska jag dra direkt till universitetsbibblan och låna en snuskbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0