Den ena handen vet precis vad det är som den andra gör.

Alltid rött, alltid rätt.   spotify länk



ska vi snacka lite politik mina barn?
jag känner mig larvigt politiskt laddad just nu. speciellt nu i "piratebay rättegångar" och fildelningslagarnas tider.

fick frågan om vad jag tyckte om detta på skolan häromdagen
och det enda jag kände är att jag bryr mig inte ett jävla dugg faktist då det finns så mycket mer hemska saker att oroa sig om än att någon stackars sate på en myndighet kan titta på vad jag har sparat för porr på datorn.

om ni är less på allt jävla tjat om internet hit och fildelning dit så finns ju alltid djurrättsfrågorna.
så otroligt mycket mer intressant än piratebay.
läs Charlienes blogg då hennes senaste inlägg var väldigt tankeväckande.      www.duleenmachine.blogg.se
Charliene är nog en av dom få människor med rakt igenom vettiga tankar så hylla henne lite extra och gå in på hennes blogg lite då och då, även fast du inte känner henne så är det en bra blogg!

Kommentarer
Postat av: Charliene

Fantastiskt!

2009-03-08 @ 11:29:18
URL: http://duleenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0