Den potentiella våldtäktsmannen Jesper Nilsson.

oj nu rör jag allt om i grytan med ett extremt ämne. ett av dom man inte ens vill ta i med tång.
men den bittra sanningen är ju att alla män är potentiella våldtäktsmän, vare sig dom vill det eller inte.


jag själv har inte ägnat så mycket tanke på det här förutom då en incident uppstod då jag vandrade mot universitetet en mörk höstkväll

jag hade en mörk jacka med luvan uppdragen och luffsade på i min sjukt snabba gångtakt, jag själv brydde mig alltså inte så mkt om min omgivning. jag kände mig trygg och oantastlig.
dock så kom detta ändras helt då jag sakta men säkert började gå ikapp en tjej som befann sig längre bort efter gång vägen.

hon måste ha tittat sig ensligt omkring med desperata tankar flygandes i huvudet.
för när jag var precis bakom henne och påväg att passera så tog hon instinktivt upp sin mobil, slog ett nummer som med största sannolikhet var hem varpå hon höll sitt finger på "ringknappen" som om att det vore en avtryckare till en pistol.
hon släppte inte denna avtryckare innan jag tagit mig förbi och fortsatt gå i den riktning jag var på väg.


det var inte förrns några dagar senare som jag tänkte på hur jävla livrädd den tjejjen måste ha varit för mig.
det äcklar mig på så många plan att bara pga vilket kön man har så måste man ta omvägar eller bära pepparspray i handväskan.


Jag är en potentiell våldtäktsman, inte pga min personlighet eftersom att jag aldrig skulle få för mig att våldta.
´men däremot pga mitt kön för män utnyttjar kvinnor på de mest vidriga sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0