Det puttrar på toaletten.

Vinet har börjat jäsa nu, det bubblar till lite då och då på ett väldigt rogivande sätt. Man kan sitta på avträdet och drömma sig bort.

Ett litet snedsteg i min vardag ploppade upp idag, ett sånt där tråkigt dilemma har uppstått och jag skulle vilja klona mig själv för att vara på två platser samtidigt.
Malin Burman har sitt 20 års partajj samtidigt som jag blivit bjuden på en mysig vinprovning.

Röjjig 20 årsfest eller stillsam vinprovning? det ena valet är bättre än det andra.
men eftersom jag varit så flitig och planerat en skön lek till Malins fest så får det bli på hennes fest jag spenderar min kväll.


Den roliga lek jag har klurat på är jag sjukt stolt över. en Jesprig version av Pictionary. Jespictionary!
det är ord som Jesufödelse och Honkatt som skall ritas upp.  Jag tror det kan bli en hit!


Mjöd och Vin status:
Mjödet har inte rört på sig nämnvärt sen vi ställde in den på toaletten.
Vinet däremot fermenteras och frodas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0