Tentadags.

känner mig lite små peppad inför fredag endå.. jag  tror att det kan gå vägen bara jag finslipar lite detaljer och lär mig ett knippe bevis utantill.

men man ska väl inte ha för höga förväntningar då jag endå ser ut att vara dömd att förevigt vara den som alltid hamnar 2-3 poäng under den magiska gränsen för klarad tentamen.

lite roligt endå att det varit så i ungefär hela mitt liv.
jag är en såndär person som alltid är så nära men endå så långt borta från det jag verkligen vill.

Tur att jag är van med det annars hade jag väl gett upp för längesen och en annan sak som jag har märkt är att jag alltid kommer på fötter igen endå. det gäller som sagt bara att man inte ger upp så fort det blir motgångar.
livet är ju endå fyllt med dom så det är ju bara att acceptera att allt inte alltid går som man har tänkt sig.


annars då?
ser fram emot Skottland nu.. ska leva som en lus så jag har lite pengar över för att roa mig med.
ska bli riktigt kul att få träffa john och fredde igen. fast jag misstänker att jag och john kommer tråka ut stackars fredrik med massa mattetjaffs då vi båda har en omtenta i samma ämne veckan efter skottland :)

men det är väl tur det så kanske man får nått vettigt gjort där förutom whiskey och öl!
för det är väl klart jag tänker plugga för att döda tid.



för övrigt vill jag att det ska bli val snart så vi kan skicka ut alla läskiga kristdemokrater och virrpannor ur svearikes kontrollrum.
jag vet inte varför. jag är inte så jätteinsatt i politiken mer än att jag ogillar viss etik som finns i vår politik idag. men det är väl anledning nog antar jag.



skit på er.

Kommentarer
Postat av: Charles-Ingvar

Keep up!

2009-03-11 @ 20:50:17
URL: http://duleenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0